top of page

Умови гарантії


Bedrooms реалізує товари, що відповідають сучасній нормативно-технічної документації (ТУ, ДСТУ тощо). Компанія гарантує, що при правильному дотриманні правил експлуатації вони прослужать не тільки гарантійний термін, але і набагато довше. Гарантія чинна, якщо пред'явлений заповнений гарантійний талон, проштампований продавцем (якщо він надається), етикетка з виробу, його паспорт і документи, які підтверджують покупку: дату, місце і вартість.

Нижче, для прикладу викладено частину умов гарантійного обслуговування. Детальніше, можна почитати в гарантійних талонах конкретного виробу або уточнити у оператора інтернет-магазина.

 

Продавець і сервісний центр в одній особі


Компанія-продавець Bedrooms, займається гарантійними питаннями по всім товарам які продає своїм користувачам. Комфорт і зручність наших споживачів — наша головна цінність, а отже і наша відповідальність.

Гарантійні умови для матраців


Розширена гарантія
Bedrooms встановлює розширену гарантію при виявленні дефектів виробництва. Така гарантія передбачає обслуговування при виявленні дефектів виробництва пружинних і беcпружинних монолітних блоків:

- 3-5 років — на дефекти при виробництві пружинних блоків;
- 2-3 роки — на дефекти при виробництві монолітних блоків заввишки більше 12 см.


З більш детальними умовами для конкретної моделі можна буде ознайомитися в гарантійному талоні конкретного виробу.

Для дії розширеної гарантії потрібно пред'явити гарантійний талон, чек на товар і етикетки.

Розширена гарантія не працює при дефектах, які виникають при природному зносі матеріалів або не заважають використанню виробу.

Покупець самостійно упаковує й доставляє чистий матрац в представництво або на завод-виготовлювача.

Виробничими дефектами не є:


- запах природного матеріалу у виробі, створеному з кокосової койри, бавовни, латексу, шерсті та інших натуральних матеріалів;
- відхилення габаритів виробу в межах допусків: матраци ± 10 мм по висоті, ± 20 мм по ширині або довжині; подушки ± 15 мм по довжині і ширині;
- зморшки і складки на м'якому облицюванні і чохлах, що виникають після вставання з матраца, якщо їх можна розгладити руками;
- кошлатання і потертості, які утворюються на чохлі матраца при використанні;
- прогин або усадка матраца глибиною менше 30 мм в області спальних місць.


Гарантія не поширюється:


- при використанні виробів в комерційних цілях без узгодження з Bedrooms;
- при бажанні покупця за його суб'єктивними відчуттями комфорту (жорсткість або м'якість) і невірний вибір покупцем розміру, форм, моделей, кольорів виробу;
- на дефекти, пошкодження та забруднення, що з'явилися через порушення правил експлуатації та самостійної заміни деталей товару.


Як звернутися по гарантії


Звертатися заявою необхідно до продавця товару як уповноваженої організації згідно із законом «Про захист прав споживачів», якщо дефект виявлений протягом зазначеного гарантійного терміну.

Обмін і повернення


На вироби Bedrooms поширюються вимоги «Переліку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню або обміну».

Протягом обмеженого часу покупець може обміняти якісний виріб, якщо збережена упаковка, властивості і зовнішній вигляд, всі пломби і ярлики. Крім того, повинні бути документи, що підтверджують покупку, з вартістю, датою і адресою продавця.

Обміну та поверненню не підлягає якісний товар з індивідуальними властивостями (наприклад, нестандартна конструкція, форми, розміри і т. п.), якщо він може бути використаний покупцем, який його замовляв.

bottom of page